reklama

Moje nálady

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Keď mám nálady ostré
jak boje na Cosa nostre,
vtedy nemyslím na Teba. 

Keď mám slová hnusné
Fidel Castro si na nich zgustne.
Vtedy som len ten. 

Moje skutky plné oleja
jak slová Galilea.
Vtedy myslím na seba. 

A predsa sa točí.
A pod tvojím obočím
som láska každý deň.

Dušan Bukovác

Dušan Bukovác

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Kto som - to som, čo robím - to robím, čím som - to viem, no prečo - to sám neviem... Viac o mne sa možno dozviete v článkoch. Zoznam autorových rubrík:  Zo životaTrochu poézieSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu